گروهی از نیروهای امنیتی روسیه وارد مقر شبه‌نظامیان «واگنر» شدند که عملیات کودتا در این کشور را آغاز کرده‌اند.
گروهی از نیروهای امنیتی روسیه وارد مقر شبه‌نظامیان «واگنر» شدند که عملیات کودتا در این کشور را آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۱۳۴۰۵

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه‌های محلی روسیه گزارش کردند که نیروهای امنیتی روسیه وارد مقر شبه‌نظامیان «واگنر» در «سنت‌پترزبورگ» شدند که نشان می‌دهد عملیات جستجو برای عوامل کودتا در روسیه آغاز شده است.

تعداد بازدید : 174

خبرگزاری روسی تاس گزارش کرد که دو اتوبوس حامل نیروهای ضدشورش روسیه در نزدیکی ساختمان محل استقرار شبه‌نظامیان واگنر مستقر شده و برای آغاز عملیات نظامی علیه این گروه آماده می شوند.

از طرف دیگر، رسانه‌های روسیه کلیپ‌های ویدئویی را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد شبه‌نظامیان واگنر آزادانه بدون آن‌که با ممانعت نیروهای امنیتی مواجه شوند، در سطح شهر در حال حرکت هستند.

 

تعداد بازدید : 96

طبق گزارش شبکه روسی راشاتودی، «ایوگنی پریگوژین» رئیس شبه‌نظامیان در پیامی مدعی شده است که «روستوف» واقع در جنوب غربی روسیه هم‌اکنون تحت کنترل واگنر درآمده است و آن را انتقام از حمله وزارت دفاع روسیه که این گروه مدعی می‌شود علیه مواضعشان صورت گرفته، اعلام کردند.

وی در پیامی مدعی شد: «ما در فرماندهی [روستوف] هستیم. ساعت ۰۷:۳۰ صبح است. اماکن نظامی روستوف از جمله فرودگاه تحت کنترل ما است. هواپیمای نظامی که برای عملیات نظامی برخاسته بود، طبق برنامه حرکت کرده است، هیچ مشکلی وجود ندارد. هواپیمای پزشکی نیز بدون مشکل پرواز کرده است. تنها کاری که ما کردیم، کنترل کردن اوضاع است تا هواپیماهای مهاجم مواضع ما را مورد هدف قرار ندهند. آن‌ها باید مواضع اوکراین را هدف قرار دهند».

 

تعداد بازدید : 81

۰۹:۲۶ توصیه قزاقستان به شهروندانش برای خودداری از سفر به روسیه

سفارت قزاقستان در فدراسیون روسیه از اتباع خود درخواست که کرد از سفر به مناطق هم مرز با اوکراین در روسیه خودداری کنند.

در بیانیه سفارت قزاقستان در این خصوص آمده است: «در ارتباط با تهدیدات امنیتی موجود در مناطق روسیه هم مرز با اوکراین، از شما می‌خواهیم از بازدید از این مناطق خودداری کنید».

۰۹:۲۱ پوتین بزودی سخنرانی می‌کند

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین اعلام کرد رئیس‌جمهور روسیه بزودی نطق تلویزیونی خواهد کرد./فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها